Fake Empire.

Tja! Dagen har spenderats med min flickvän, vaknade vid kl 1 ungefär och kollade klart på Sagan om de två tornen som vi började kolla på inatt. Är sjukt sugen på att se om alla 3! Vet någon om dom finns i någon box eller så till Bluray? Skulle vara sjukt nice. Riktigt fint väder idag, men vi var inte ute alls. Satt mest inne o hade det mysigt, riktigt trevligt alltså. Känns så sjukt bra att ha flickvän just nu, vet inte riktigt hur jag har klarat mig utan Emilia innan.

Ingen aning om vad jag ska göra ikväll, tjejen skulle träffa lite vänner iaf. Så jag får hitta på något annat. Är sugen på att dra ut på äventyr, men ändå inte. Så skönt och varmt här inne hehe. Ska nog bli klar med att slå in alla julklappar. Det är ju jul på torsdag, på gott och ont. :)

Såg föresten 2012 igår. Den var både bra och dålig. Filmen var riktigt mäktig och spännande i vissa stunder. Men samtidigt satt man och störde sig på undermåligt skådespeleri och jobbiga klyschor. Fast det gjorde inte särskilt mycket då filmen hade glimten i ögat om man säger så. Skön film att sitta och kolla på utan att behöva tänka särskilt mycket! Skulle egentligen se Avatar, men biljetterna var slut. Så det får bli efter Jul någon gång med grabbarna.

Peace out.




Kommentarer
Postat av: puss!

vet du att jag älskar dig? :)

2009-12-23 @ 20:24:41
URL: http://emajlia.blogg.se/
Postat av: Niklas

Gör du :o jag älskar dig också ju!? :)

2009-12-23 @ 20:26:16
URL: http://wallgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0