hehehej

Loggboken i Aktiekunskapen är snart klar. Sitter bara och skriver en massa blaj som jag inte förstår själv. 3-5 sidor om mina förväntningar på kursen och våran strategi? Lite optimistiskt av läraren eller? Men det tar mig bara närmre till lovet det gillar jag.

På torsdag ska jag träffa Emilia(världens bästa flickvän HELL YEAH<3) så det är hur nice som helst. Vi ska säkert ha det sjukt nice på lovet hoppas jag. Sen fyller hon år snart också, hoppas hon gillar min presentklapp hehe(hoppas verkligen att hon gillar den eftersom det är julklapp och present samtidigt, och nej jag är inte så snål)

Ser verkligen fram emot lovet.

Bjuder på en energisk flicka som är duktig på piano.

System Of A Down - Toxicity - piano cover




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0