Chill

Haha, helt plötsligt ökar läsarna från 2-3 till 30 läsare efter att min älskade flickvän Emilia drog ut länken på facebook. Nice, nice. 1 vecka kvar till Puerto mogan och värmen(hoppas vi) och flickvännen är i Polen hela jävla veckan. Känner redan hur beroende jag är av henne alltså. Saknar henne redan sjukt mycket... Som tur är hinner vi ses lite på fredag i alla fall innan jag åker till Arlanda. Första gången vi är ifrån varandra en längre tid, galet.

Dagen har varit jävligt händelselös. En idrottslektion kl 12 som bestod av Massage och avspänning, sedan bar det av till gymmet o körde Ben, mage och rygg. Efter att jag kom hem har jag endast suttit vid dator/tv och typ halvsovit. Borde egentligen plugga Matte B då jag har prov på fredag.

Imorgon blir det UF mässan, eller "Våga vara egen"(Vad i helvete?) och kolla in lite av företagen och göra någon uppgift vi fått från Företegsekonomin. Nästa år står vi där. Blir riktigt skönt i alla fall. Aktiekunskap kl 8:15-9 och sedan till Älvsjömässan(OM NU TÅGEN ENS KOMMER JÄVLA SL HELVETE!!). Ganska smidigt att sats är precis vid mässan, så det blir ett pass med Bröst, Biceps och triceps efteråt innan jag kilar hem och sover igen. Duktigt.

Tänkte chilla vidare nu, peace out.

PAUL KALKBRENNER AARON








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0