ilska.

Fy fan vad arg jag blir. Skolan ger ut felaktig information så man tror att man inte har en engelskalektion dagen efter när man egentligen hade det. Dessutom skrev dom ett gammalt nationellt prov för att träna inför de riktiga. Fan vad dåligt.

Tog ut min ilska genom träning på gymmet idag och lyssnade på Muse.

För att vara lite glad nu i alla fall så har vi inte särskilt mycket i plugget nu. Ett arbete om Wallenberg i aktiekunskap är det enda jag kan komma på just nu. Sen en Svenska B uppsats som man borde börja på nästa vecka kanske. Så det är chill. Dessutom kom mitt proteinpulver idag från gymgrossisten. Det ska tydligen vara jättebra, får se hur det blir. Whey Gold standard blev det, fått sjukt bra omdömen på gymgrossisten!

http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/100-whey-gold-standard

Ikväll blir det att chilla och kolla Paradise Hotel finalen. Man vet ju redan vem som vinner tyvärr, eller gör man? Är lite sugen på semla också, hehe.

Peace out.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0