Skönt.

Fan vad skön nästa vecka kommer vara:

Måndag: Företagsekonomi B + idrott (Börjar halv 10 slutar 1)
Tisdag: Friluftsdag
Onsdag: Ledig
Torsdag: Företagsekonomi B + Samhällskunskap(Börjar 11 slutar halv 3)
Fredag: Ledig

Men vad händer nu då? Ingenting typ, ont i halsen som fan. Borde inte kört så hårt i veckan med träningen. Är ju tydligen ruskigt farligt med just ont i halsen i samband med träning. INTE smart. Men, förhoppningsvis helt frisk efter helgen.

Funderar lite på att tatuera mig till nästa höst.

Vill inte ha någon ful äcklig tribal tatuering. Har tänkt på Arsenals motto, som är jävligt bra. Även fast jag inte direkt är ett fan av arsenal så är "Victoria Concordia Crescit" ett sjukt bra motto. "Victory comes from harmony", eller "Seger kommer från harmoni" som vi säger på Svenska. En sak som är väldigt bra att tänka på tycker jag. Det citatet på latin i något snyggt typsnitt på vänstra underarmen skulle inte vara helt fel. Får se, hinner säkert ändra mig helt.

Peace out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0